Program Studiów zapewnia słuchaczom zdobycie niezbędnej wiedzy praktycznej i teoretycznej z obszaru zarządzania sprzedażą. Studia te zapewniają solidną wiedzę z marketingu, zarządzania, finansów i prawa. Osobom z doświadczeniem umożliwiają usystematyzowanie posiadanej wiedzy. Program zajęć dedykowany jest menedżerom sprzedaży średniego i wyższego szczebla.
Program obejmuje następujące bloki tematyczne:
Zajęcia prowadzi wykwalifikowana kadra pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Zarządzania AGH, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, których wiedza jest wykorzystywana w trakcie realizacji studiów oraz analizy konkretnych przypadków.
Celem studiów jest zdobycie wiedzy z zakresu ogólnie pojmowanego procesu zarządzania sprzedażą przy uwzględnieniu dziedzin pomocniczych takich jak prawo, finanse i badania operacyjne. Studia wzbogacają wiedzę z zakresu zarządzania funkcją handlową przedsiębiorstw oraz umożliwiają zdobycie nowych, specjalistycznych kwalifikacji poszukiwanych szczególnie w obszarze handlu i dystrybucji.